Wednesday, April 24, 2013

Assalamualaikum.....
Pherghhhh....lamanya aku tak berblog....alhamdulillah kini aku kembali lagi untuk mengaktifkan blog aku ini.  Masih ingat lagi ker dengan aku...??
Lama juga aku menyepi diri kan...??? Bukan apa...ada ketikanya kita kehilangan ilham untuk berkarya.  Kesibukan meneruskan kehidupan kadang membataskan kemampuan untuk berkarya.
Ramai juga kawan2 yang bertanya kenapa dah lama tak update blog.  Jawapan aku...kesibukan membatasi aku untuk aktif menulis.  Apa lagi sekarang aku sudah berhijrah kesuatu ruang yang baru.  Tolong doakan yer.  Laaaa.....aku bukannya berkahwin....tapi aku kini dah ada perniagaan sendiri.  Baru mencuba untuk menghasilkan produk kecantikan sendiri dan kini alhamdulillah da ada d pasaran.  Nantilah bila da d lancarkan secara rasmi aku akan update kat sini.  Sekarang baru test market dan alhamdulillah banyak permintaan sehinggakan tak cukup tangan nak menyediakan.
Ok ler...sampai sini dulu....nanti aku update lagi yer.
Tatatititutu.......