Tuesday, January 4, 2011

Puisi Dari Hati Untuk Alharits Arsyad Poetra

Benarkah CINTA itu buta...??
Benarkah CINTA itu mengasyikkan....??
Benarkah CINTA itu membahagiakan...??

Benarkah cinta itu cuma PERASAAN...
Hadir saat kita merasa KEHILANGAN....
dan bila diri dilanda KESEPIAN.........

Salahkah andai cinta itu HADIR...
mengubat luka hati yang masih BERDARAH...
merawat jiwa yang masih MERANA.....

Kaukah itu insan yang MULIA...
Yang sudi menghulur tangan kala aku REBAH...
Memimpin aku BERDIRI semula....

Sayang....
Maaf andai aku selalu merahsiakan...
tentang perasaan aku terhadapmu...
aku tahu kau sering terasa bila aku sering berkata
kau hanya kawan istimewa....

Aku mencintaimu sekian lama...
dan kau tak pernah aku lupa....

Sayang....
kau jaga selalu hatimu
saat jauh dariku tunggu aku kembali
ku mencintaimu selalu
menyayangimu sampai akhir

 menutup mata