Tuesday, April 26, 2011

Saat jauh dari mu.....

Aku tidak pernah meninggalkan mu walau untuk sekelumit waktu....meski raga kita terpisah jauh namun hati kita  dekat selalu...kekuatan cinta kita tak akan pernah rapuh....terhapus ruang dan waktu....
Kau tak pernah luput dari ingatanku....sentiasa hadir menemani aku dalam setiap keadaan....aku tahu jarak memisahkan kita....namun ingatan ku tetap bersama mu.  Kasih sayangmu tetap menghangatkan hidupku dan kerinduan ku selalu menemanimu.  Itulah buktinya keteguhan kasih kita.  Kau pernah mengatakan kalau kekuatan cinta kita bertahan selama ini kerana kita memang di takdirkan untuk bersama.
Aku tahu ada ketika-ketika kita di uji dengan berbagai keadaan.  Ada waktu-waktunya aku bagai hilang keyakinan diri untuk terus menunggu dan mengharap kehadiranmu.  Kejauhan mengajar kita untuk menjadi lebih tabah dan lebih kuat....kerana di sebalik ujian yang getir ini ada kebahagiaan yang sedang menanti kita di hujung waktu.