Tuesday, October 12, 2010

ANUGERAH UNTUK ZON 5 KUMPULAN IXORA, SPM (ICT)

12/10/2010 (SELASA) ~ Hari nih aku nak kongsi satu berita gembira untuk kawan-kawan yang membaca blog aku nih.
Pepagi nih kan, masa nak g kerja.... tetiba terasa nak pakai baju baru (actually baju raya, baru pakai sekali ) dan kebetulan hari nih ada acara Perhimpunan Bulanan yang dibuat di Dataran Hikmah kat Jabatan tempat aku bertugas tu ler.  Aku pergi ler dengan ofismate aku Efa, Anum & Jijah dan duduk plak sekumpulan dengan dorang betul-betul kat kawasan tengah dan berhadapan dengan pentas Dataran Hikmah.  Biasa ler kami kalau dah berkumpul kat situ ada jer agenda kami...bergambar ler...bersms ler...mengusik orang ler...cuba tengok gambar-gambar kami yang sempat aku uploadkan.   
Masa tu adalah pengumuman mengenai Pertandingan 5S.  Kami pun mendengar acuh tak acuh jer kerana kami tahu Sektor kami mana lah boleh menang kerana Sektor-sektor yang lain sanggup perabih duit untuk mencantikkan pejabat masing-masing.  Kami hanya buat seperti apa yang di syaratkan jer.  Masa pengumuman di umumkan dan kategori SIGNAGE TERBAIK....bila di umumkan Sektor kami menang, kami tergamam.  Yerlah mana ler kami jangka.  Masa tu pulak Ketua Sektor & Ketua Unit tak der coz menghadiri Kursus kat Putrajaya.  Bila pengacara majlis mengumumkan dan meminta wakil untuk naik kepentas menerima anugerah tersebut....semua mula kalut...tolak punya tolak...last-last aku yang kena naik ke pentas.  Berderau darah aku kejap...hehehe...memang kelakar bila di ingat.


Ceria d pagi hari
En Zali Penyelia Maklumat

Anum & Jijah

Menerima Anugerah utk SPM(ICT) dari 
Datuk Pengarah
"Tahniah...c" Datuk Pengarah ucapkan sewaktu aku menerima Sijil Anugerah bagi pihak sektor.  "Terima kasih Datuk..."  Dup dap dup dap...jantung berdegup....
Ngeee....Perasaan...?? Tentu ler seronok dan rasa happy....bersyukur sangat-sangat...at least menyangkut gak satu anugerah untuk sektor kami.

ANUGERAH KATEGORI 
SISTEM PENGURUSAN SIGNAGE
Masa balik ke tempat duduk....sempat lagi budak 3 orang tu perli aku..."tak sia-sia CC pakai lawa-lawa ari nih kan???....nak naik pentas terima anugerah rupanya..." siot betul ler dorang nih.  Nak jer aku cubit sorang-sorang.  

Syukur Alhamdulillah......Semoga anugerah itu akan menjadi penyuntik semangat bagi staff SPM (ICT) untuk berusaha lebih tekun lagi untuk meraih anugerah-anugerah yang lebih berprestij di masa akan datang...Insyallah.  Terima kasih pada semua staff SPM (ICT)....Terima kasih kerana semua bagi kerjasama...Sektor tempat aku bertugas tu memang best..happening, sporting dan berkerjasama.

KS, KU, Encik Zali, Puan Khadijah, Anum, Jijah, Kak Sally, Kak Lela, Zaini, Zaki, Fieza, Encik Azizi, Fazlin, Sue, Efa, Encik Ramlan dan CC (aku ler tu...itu gelaran aku kat opis)...Anugerah nih untuk kita semua tau (macam ucapan menang anugerah festivel filem ler plakkkk).....Go..Go...SPM (ICT)....hehehe layan jer lerrr.... :-)

sayang awak semua.....
                 SPM (ICT)...I LIKE.....