Friday, May 11, 2012

Kenanga Wholesale City

Aku nak kongsi pengalaman aku sewaktu jenjalan kat KWC atau kenanga Wholesale City yang terletak d Jalan Gelugor Off Jalan Kenanga City, KL.  Shopping Mall setinggi 17 tingkat ini telah mula beroperasi pada 20 Oktober 2011.  Shopping Mall yang luas giler nih menempatkan beratus2 buah outlet yang menjual segala macam keperluan wanita bermula dari kasut, beg tangan, baju, lingerie, assesori, perfume, tudung, kerongsang, blaus, baju kurung, jubah, kebaya, kain ela, baju baby, topi, pendek kata semua keperluan wanita ada dijual d sini.  You just name it and u'll get it.  Aku da pergi ke KWC nih da banyak kali da.  Setiap kali pergi setiap kali jugalah fesyen yang d jual silih berganti, sentiasa update.  Masuk kedalam KWC nih seolah2 masuk ke satu kota fesyen d mana bermacam2 fesyen ada d jual d sini.  Dari 17 tingkat, 9 tingkat telah beroperasi.  Lenguh juga kaki nak meround semua tempat.  Kebanyakan barang-barang kat d sini boleh d beli secara borong dan memang harga yang d tawarkan sangat2 murah.  So kalau nak datang kesini pastikan bawa duit banyak2 yer coz anda akan rambang mata d buatnya.  Untuk pengunjung yang beragama Islam kat tingkat 16 ada d sediakan surau untuk memudahkan kita solat, tak ler risau bila asyik shopping .  Tempat parking kereta pun masih free lagi d saat aku menulis entry ini. D bawah nih ada aku uploadkan gambar2 tentang KWC tapi semuanya aku ambik kat google jer.  Heheee....bila masuk dalam KWC nih aku jadi teruja terus lupa nak ambik gambar....huhu.