Friday, February 18, 2011

Aktiviti Hari Jumaat

Hari nih terasa kenyang sangat....pepagi Ketua Sektor belanja Nasi Lemak Ayam Goreng Berempah....sedapppp dan tengahari plak,  Fiza belanja makan kat Merry brown d Melaka Mall.  Memang aku sangat-sangat full....aku mampu habiskan seketul ayam jer....anyway thanx beb coz sudi belanja kita orang.  Semoga rezeki kau akan bertambah murah.  Jom tengok gambar yang sempat di upload.
Muka 3 anak dara ahaksss....
Nyummm....nyummm....inilah dia yang belanja kami...
Anak saper laa rajin sangat nih....nak amik jd menantu...
Tembamnya aku kat sini....uwaaaaa.....
amboi....sue bukan main suka lagi....kanak2 Ribena...

Ni pengantin nih sambil makan sambil ber  FB.....
Muka nenek budak....

Jijah...tak abes-abes lagi ker ber FB....
Happy time....with my beloved friends....
Perut da kenyang tapi sempat lagi  posing kat jejantas
da kenyang sume...jom balik ofis....
tatatititutu

Sorry, gambar ayam goreng lupa plak nak snap.......heheh....sampai jer ayam goreng terus serang sampai lupa nak amik gambar.....harap di maafkan yer.....
Selepas bersantap kita orang round-round Melaka Mall amik gambar....errrmmmm tak sabar nak tengok Hikayat Merong Mahawangsa 10 Mac 2011 nanti....da siap booking Dak Syira ajak dia temankan aku menonton.....huhu....korang tentu pelik kan apesal tetiba aku cerita pasal wayang plak nih...sebenarnya kan kat Melaka Mall nih kan  ada Cinema...tu yang aku terkenang tu....hehehe....