Tuesday, February 15, 2011

Wajah-wajah yang aku rindui

Dalam hidupku aku memiliki banyak kasih sayang....memiliki banyak cinta....yang tentunya datang dari insan-insan yang mengasihiku dan menyayangiku.....disini aku upload wajah insan-insan yang teristimewa dalam hidupku, yang memberikan aku kekuatan untuk terus mengharungi hidup yang penuh dengan dugaan ini....yang sentiasa ada bersama ku dalam setiap suka dan duka....dalam senyum dan tangis ku......yang akan sentiasa mengingati aku dalam setiap doa-doa mereka......yang akan sentiasa memaafkan aku diatas segala kesilapan dan kesalahan yang pernah aku lakukan....yang akan tetap menerima aku dalam apa juga keadaan.....Mereka inilah nyawa dan semangatku untuk terus tabah mengharungi apa pun juga keadaan....Terima kasih Tuhan kerana telah menganugerahkan aku sebuah kehidupan yang sangat indah.

Buahati no 2 bersama familynya

Semoga berbahagia selamanya

Cucu & menantuku

Aleesya & mama
Buahatiku yang no 3 "ERIE"
Buahatiku no 1 "IAN"
Buahatiku no 2 "Izie"
Buahatiku  yang bongsu "NANIQ"
Dia nih stylo sikit
Naniq & Erie
My youngest
My 5 lucky stars
Erie tgh beraksi....
Naniq & Barney kat Dataran Pahlawan
Bersama Erie & Naniq d Makam Hang Tuah
D Makam Hang Tuah
once upon a time
Naniq d Kubu Banda Hilir
Lagi posing
Ian d Kuala Kangsar
Bersama Ian d Taman Tasik Taiping
Bersama Erie
Buahati ku yang no 4 Ameng
Ian d Genting
Bersama Erie, Naniq & Aqeem
Me & my two handsome boys
Rindu sangat pada buahati aku nih
3 handsome siblings
Bersama my lovely Iman
Princess in our family....Iman
Nenda sayang Iman
Iman waktu berumur 4 bulan
Nice pose...hehehe....
My lovely DIL
My dearest son