Saturday, November 20, 2010

GiveAway Domain From MelRomeo.com

Salam sume....apa khabar..?? Apa aktiviti kalian di hujung minggu nih...?? Tentu banyak program yang telah dirancangkan....apa lagi diawal-awal permulaan cuti sekolah nih....
Nih aku nak kongsikan satu peluang untuk memenangi domain percuma.....aku pun sebenarnya tak ler reti sangat tentang domain-domain nih...doraemon aku tahu ler....hehehe....gurau-gurau yer.....jangan marah-marah tau...nanti kena jual.....

Memula sekali aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak pada izan yang cute kerana sudi men"tag" kan aku untuk entry ini.  Tak der salahnya untuk mencuba....who knows...ada rezeki....hehehe.....

Well...sebagai syarat.... perlu  men "tag" kan lagi 5 orang rakan bloggers sebagai syarat untuk menang, maka dibawah ini 5 orang yang aku telah pilih....calon-calonnya adalah.....(drum roll please.....)







MENANG 1 DOMAIN .COM / NET / ORG


GIVEAWAY DOMAIN DARI  melromeo.com



Syarat dan Peraturan

1. Create 1 Entry bertajuk “GiveAway Domain From MelRomeo.Com“

2. COPY Ayat berwarna Merah diatas dan PASTE di blog anda. (PASTIKAN LINKBACK KE ENTRY INI)

3. Tag 5 Orang Kawan Bloggers

4. Comment Entry ini berserta LINK Entry anda dan Siap!

Mudahkan?  Pemenang akan dikira menggunakan Random.ORG!  Mungkin anda diantara yang bertuah. Siapa tahu ?

Tarikh Tutup pada 30 November 2010!

* GoodLuck And Enjoy Bloggers!*