Thursday, December 23, 2010

Award dari Shizan....

Adik FB aku yang comel lote nih memang ada jak agendanya mahu aku join tau......nih suruh aku terima award L.O.V.E pulak.....Wokey ler adik FB ku Shizan yang cute miut.....
Thanx for this award....really touched........uwaaaa.....rasa nak berterais jer (berterais tu bahasa brunei yang bermaksud menangis wokey....)


tapi  macam biasa ler....dapat jer award mesti kena jawab beberapa soalan cepu perak dan cepu tembaga.  Kadang soalan yg mencabar minda dan perasaan...adusss....sedeynyaaaa.. 
wokey2......straight to the point (centre point...cosmo point...???) jom kita cuba jawab soalan yang menggugah jiwa ku ini.....

1. Siapa orang yang korang paling sayang?

Aku sangat sayang diri ku (kalau aku x sayang diri aku......siapa lagi yg nak sayang aku kan...kan...???),  kedua aku sayang family aku (anak2, menantu & cucu2 aku...doranglaa kekuatan dan nyawa aku....tanpa dorang aku da lama hilang dari dunia nih.....serius nih),  ketiga, kawan-kawan aku (yang sering menceriakan aku....menerima aku dengan segala kekurangan ku dan sanggup berkongsi suka dan duka dengan ku)  dan yang terakhir tentulah kucing-kucing peliharaan ku yang setia  menemani aku dalam apa jua keadaan.....)

2. Kenapa korang sayang orang yang korang sayang tu?

alamak terlebih suda...terlampau excited sampai aku suda terjawab di soalan nombor 1....jadi sila ler check yer....malas ku kan ingau....

3. Berikan satu kata-kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang sayang, tapi masih tak mampu lagi untuk dilafazkan.

Mungkin aku bukan yang terbaik yang pernah hadir untuk korang sayangi dan 
banggakan.....tapi yang pasti korang adalah yang terbaik yang pernah hadir dalam hidup aku....korang telah melengkapkan hidup aku dengan kehadiran korang....aku sangat berbangga kerana pernah menjadi sesuatu yang korang sayangi.  Terima kasih kerana sudi membahagiakan dan menceriakan hidup aku walau hanya seketika waktu.....(saat aku taip kata-kata nih...aku tengah menangis tau....sungguh...x tipu....kalau x percaya....korang tanya kucing-kucing aku....)

lepas tu, korang tag kat 15 orang blogger untuk sampaikan salam kasih sayang korang tu....
aduyaiiii.....bole tak kalau aku tag x sampai 15 orang....uwaaa.....kerana aku rasa aku x der kawan seramai itu kat blog nih....ada pon kengkawan....drg x minat berblog ler.....nak tag sebarangan orang,  takut nanti aku dikatakan syok sendiri....uwaaa....ciannya kat aku....bole la kan....kan....(dengan muka minta kesian...)





ini jer yang dapat aku tag buat masa nih.....harap korang berpuashati.....Janganlah
dinanti pada yang telah pergi....Hanya luka lamakan berdarah kembali....Kini kecewa....Tidak terkata.....Mengapakah itu disebut lagi........(wahhhh...aku menyanyi lagu rindu bayangan kau...huhu.....) 
wokey ler...aku bermohon diri dahulu......lain kali kita sambung ceritera kita k........

Wokey tak kalau muka aku cenggini