Sunday, March 13, 2011

Gurls Day Out

Hari sabtu adalah hari untuk bersenang lenang setelah 5 hari penat bekerja, so minggu ini aku, Syira dan Fiza nak abeskan masa dengan menonton wayang.  Memula nak menonton wayang HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA.....dengan penuh semangat nih kami menuju ke MBO CINEPLEX, MELAKA MALL nak menonton.....sekalinya wayang da bermula jam 12.30 tengahari dan masa tu jam da menunjukkan jam 1.25 petang.  Huhu....nak gak beli tiket tapi adik penjual tiket tu kata....rugi ler kak.....wayang da dekat sejam main....uwaaaa....last-last pujuk ati tengok wayang ANGRY DRIVE jam 1.45 petang.  Best gak wayang tu, terjerit-jerit jugalah kami dalam panggung tu...hehehe....ngeri dan ada adegan XXX sket....Syira siap tutup mata tau....hehehe.  Selepas wayang tu tamat, kami cari surau kat Melaka Mall nak solat Zohor, kemudian Syira & Fiza kekelas photography dan aku meneruskan perjalananku ke Melaka Sentral untuk menjemput kawan FB aku El Manja dari Penang.  Masa tunggu dia datang sempat ler aku ke salon potong rambut.  Hehehe...sebelum nih rambut ku panjang lepas bahu dan bila potong paras bahu rasa macam muka budak sekolah tingkatan 5 plak (bukan perasan yer...adik yang potong rambut aku tu siap tanya usia aku berapa....bila aku kata dah 45 tahun dia terkejut....huhu...dia kata dengan rambut pendek macam nih nampak macam budak sekolah tingkatan 5 jer....).  Lepas potong rambut, aku ronda-ronda satu Melaka Sentral sambil tunggu kawan aku datang, sempatlah aku beli perfume dan hampir jam 7 malam kawan aku pun sampai.  Kami g makan jap sambil borak-borak dan akhirnya aku bawa dia balik ke Mahligai Syahdu aku.  Sempat aku upload beberapa keping gambar aktiviti kami sepanjang hari sabtu tu.  Layaaannnnn....
Sempat berposing dgn Fiza d jejantas Parkson
Fiza & Syira pon nak posing gak....
Ishhh...Dorang nihkan...asyik posing lerr....ermmm....
Actually....aku pon suka posing gak...huhu...
Wajah ceria kanak-kanak Ribena...Miss Syira..
Muka orang tengah kesejukan...ggggg....sejuk weiiii....
Huhu...lupa bawa jaket..sejuk nyeeee....
Sempat posing lagi dlm panggung dgn pop corn gedabak
Fiza dgn trademark yang tak boleh tinggal....aduyaiiii....
Sejuk ker takutttt....weiiii...???
My BFF...EL MANJA dari Penang...comel jer orgnyaaa....